vineri, 21 martie 2008

Functionarea cutiei de viteze (video)

8 comentarii:

Anonim spunea...

super articolul!!!

Anonim spunea...

Super! Felicitari pentru site!

Anonim spunea...

Ma bucur ca mai exista si oameni care incerca sa-si faca treaba bine nu doar ca ia cat mai multi bani. Felicitari!

victor del corco spunea...

Multumesc pentru felicitari.
Eu am citit niste carti care spuneau ca banii sunt rezultatul unei munci serioase, de calitate pe o perioada lunga de timp. Unii vor spune ca poti face bani si daca furi sau tragi tepe. Eu nu sunt facut pentru asta.

aylyn spunea...

Felicitari depline pentru ca ne faceti partasi la ceea ce altii nu vor, sau poate nu pot!
Va multumim ca existati!
Aylyn

balooo2008 spunea...

Interesant. Multumesc!

Anonim spunea...

Foarte util!!!! Nota 10 cu felicitari autorului!!!

espinossa spunea...

adevarat blogu!!!!! dar nu stiu cand voi intelege tot ce este explikat despre mekanika!!!! ca eu am descoperit chiar azi de dimineata acest blog!!! si maine am sala !!!! fara sa citesc nimik de mekanika la chestionarele de pe site reusesc 20, 21 !!!! nustiu daca eu maine sala!!!!