vineri, 7 martie 2008

Femeile conduc mai bine decat barbatii

Dupa o experienta de 5 ani la scoala de soferi ca instructor auto pot spune ca femeile conduc mai bine decat barbatii, cu conditia sa invete corect de la inceput ajutate de instructorul lor. Femeile sunt mai atente, mai putin agresive si respecta regulile de circulatie. Un minus ar fi lipsa orientarii in spatiu si o apreciere gresita a gabaritului masinii, daca ar putea sa parcheze pe doua locuri si cat mai departe de bordura. Barbati au timp de reactie mai mic, dar sunt agresivi, nu respecta regulile, nu sunt prudenti si merg cu viteza excesiva producand cele mai grave accidente cu morti si raniti.
Sa ma contrazica cineva daca are contra-argumente.

5 comentarii:

myguel spunea...

femeile sunt cele mai groaznice soferite...in afara faptului k nu stiu care e dreapta si stanga in masina , nu stiu sa parcheze deloc si nici nu se descurca sa manevreze in spatii restranse si deasemenea nu se descurca bine in situatii limita..asa k..aici te contrazic:))

victor del corco spunea...

Daca luam sa zicem cinci femei si cinci barbati care nu au mai condus niciodata si au acelasi instructor, sa zicem ca vor face orele de conducere cu mine, femeile vor invata mai repede vor face exact ce le spun vor invata manevre for fi mai prudente.

EnskoN. spunea...

Domnule Instructor,
Sunteti unul din putinii barbati care nu este misogin. Ma bucur sa vad ca mai exista asa ceva. Felicitari!

victor del corco spunea...

Sunt si eu, dar putin :))

EnskoN. spunea...

hahaha! prea putin dupa cum vad eu.
felicitari pentru blog. e o mina de aur pt mine. azi l-am descoperit si nu m-am dezlipit de el. in sfarsit mi-am clarificat o multime de lucruri si sunt abia prin mai 2008(il studiez metodic, nu iert nimic :) )
aveti un real talent pedagogic. si asta e un mare dar. mi-as dori ca si instructorul meu sa explice macar un sfert din cat explicati dvs.
felicitari!