luni, 26 octombrie 2009

Reguli noi pentru scoala de soferi

Din 12.10.2009 au intrat in vigoare noile reguli pentru pregatirea teoretica si practica a cursantilor, s-au introdus tot felul de acte ce trebuie intocmite si mai important este faptul ca seria nu poate incepe pregatirea pana cand aceasta nu a fost raportata la ARR, prezenta este obligatorie atat la conducere cat si la orele de teorie. Cursantul nu poate incepe conducerea pana cand nu a efectuat toate orele de teorie. Pentru inscriere trebuie avizul psihologic, avizul medical si cazierul . Perioda de scolarizare s-a marit la 5 saptamani.

8 comentarii:

Anonim spunea...

buna, am si eu o problema, am facut a 2 sedinta de conducere si in afara orasului e ok (mi-a placut) schimb vitezele, mentin directia dar cand am intrat in oras in aglomeratie nu mai reuseam aproape nimic, uitam chestii pe care le-am invatat si fac greseli, imi dau seama pe urma ce am gresit dar ...prea tarziu.nu am reflexe, actionez cu intarziere.e normal?

victor del corco spunea...

Este normal, dar nu intri in oras pe strazi cu trafic aglomerat, trebuia un traseu mai lejer. Timpul tau de reactie este de 4-5 secunde si daca mergi cu viteza prea mare nu mai ai timp de gandire si atunci nu poti lua decizii la timp, cu timpul te vei obisnui, dar trebuie sa mergi incet.

Anonim spunea...

Buna ziua.

O intrebare. Daca am inceput conducerea inaintea acestui termen limita si nu voi avea toate orele de teorie efectuate (nu am cum, din cauza serviciului), voi fi primit la examen?

victor del corco spunea...

Noile reguli se aplica celor inscrisi la scoala dupa 12.10.2009

Anonim spunea...

buna ziua, fac si eu scoala,am facut 6 sedinte dar instructorul foloseste f mult pedalele, atunci cand nu plec destul re rapid intervine el (nu ma refer la o situatie limita), foloseste si pedala de acceleratie destul de mult. ce parere aveti ?

victor del corco spunea...

Uneori folosesc si eu pedalele, foarte rar, dar explic cursantului de ce . NU am pedala de acceleratie, daca nu te obisnuieste sa folosesti acceleratia de la inceput mai tarziu va fi grav.
Daca nu ti se opreste motorul macar odata pe sedinta cum vei sti sa reactionezi la examen daca se opreste motorul in acest timp?

maria spunea...

Buna ziua. Va rog sa imi spuneti daca ma afecteaza in vreun fel(dpdv al examenului la sala si cel practic)faptul ca cei de la scoala mi-au scris pe fisa din dosarul pt. politie perioada de efectuare a cursurilor 5.10.09-9.11.09, desi eu am inceput cursurile pe 11.09.09(nu am lipsit nici o sedinta) iar orele practice le-am terminat pe 9.11.09.
Va multumesc!

victor del corco spunea...

Nu e nicio problema, perioada de scolarizare trebuie sa fie minim 4 saptamani.