miercuri, 30 iulie 2008

Noul sistem de examinare la traseu

Suntem chemati la ora 8.30 la locul de intalnire( in Brasov autogara Codreanu 2), examinatorii apar pe la 8.45 cu desfasuratorul scos de calculator. Examinarea dureaza 25 minute cu un martor in masina cu un traseu care cuprinde si zone din afara orasului. Astazi au iesit spre Stupini pana la benzinaria MOL si spre Ghimbav. Problema a fost comanda examinatorului care a sunat : "urmareste drumul spre Tg Mures" sau "spre Sibiu" si a obligat cursanti sa mearga cu 60-70 km/h, chiar daca era localitate. Cei picati dau examen dupa 15 zile. Din 6 cursanti au picat doua fete.

11 comentarii:

Anonim spunea...

scheiße

victor del corco spunea...

Acum tradu !!!!!!!

Anonim spunea...

Interesant...mai ales ca in mai putin de 1 saptamana dau si eu, dar...totusi sunt mai mult curios de intrebarile de mecanica din chestionare, am auzit ca multi au gresit la ele.

Anonim spunea...

scheiße=cacat in germana:)

difera cam mult brasovul de satu mare.la noi dureaza in total cam 20de minute,cam de la 4 la 7 minute/elev.sa inteleg ca au picat pentru ca mergeau cu 60-70?parca nu mai aveau voie examinatorii sa ne induca in capcane de genul.oricum trebuia prima data sa ii spuna ca nu au voie,iar daca spune ca stie,dar totusi sa accelereze,atunci e ok.faptul ca au picat 2 fete...nu ma mira:P

victor del corco spunea...

Traducerea o stiam si eu, am vrut sa vad ce vei face. Nu au picat ca mergeau cu 60-70 km/h, dar la viteza asta fetele s-au cam incurcat si s-au pierdut in final

Anonim spunea...

politistii astia chiar considera ca e necesar, la cate emotii avem, sa ne "ajute" cu faze de genul asta...de ce oare?ce-o fi in capul lor?

victor del corco spunea...

Probabil ca mai nou au primit indicatii sa fie mai exigenti, la cate accidente sunt pe sosele, dar sa sti ca nu toti fac asa.

Anonim spunea...

Buna seara!daca eu ca cursant sunt din judetul vrancea si vreau sa incep scoala de soferi pe judetull Bacau sunt nevoita sa fac ceva?

Anonim spunea...

Daca am spus prezent in momentul in care a strigat politistul lista candidatilor si apoi am plecat de acolo pt ca m am simtit rau se considera ca am picat traseul?

victor del corco spunea...

Nu sunteți picat.
Doar neprezentat, de a doua zi va puteți reprograma.

victor del corco spunea...

Test