vineri, 2 mai 2008

Sedinta de conducere nr. 4

Acelasi traseu ca in primele sedinte, recapitulare si fixarea cunostintelor.
Obiective: schimbarea treptelor de viteza 2--3 si 3--2.
In prima parte a sedintei facem cateva exercitii de plecare de pe loc schimbarea treptei 2 si oprire la punct fix, mentinerea directiei ( conducere cu mana stanga pe volan si dreapta pe schimbator ).
Pentru schimbare in treapta 3 apasam acceleratia si marim viteza la 30 km/h, apasam ambreiaj si luam piciorul de pe aceleratie-schimbam treapta 2 in treapta 3-ridicam ambreiajul si apasam usor acceleratia. Mergem constant cu 40 km/h pentru exercitii de mentinere a directiei la viteza mare.
Pentru schimbare din treapta 3 in treapta 2 luam piciorul de pe acceleratie(frana de motor) reducem viteza la 20 km/h - apasam ambreiaj - mutam schimbatorul din treapta 3 in treapta 2 - ridicam ambreiaj si apasam usor acceleratia sa mergem constant cu 20 km/h.

8 comentarii:

Unknown spunea...

dau si eu pt carnet dar nu in Romania si aici sunt numai 18 sedinte de condus fiecare de cate 30 minute si sunt cam stresata ca nu stiu sa-mi explice in engleza.lectiile de pe site sunt MURA`n GURA....super...nici nu se putea mai bine...macar asa pot exersa cu masina proprie si altcineva.Multumesc ca existati.

victor del corco spunea...

Multumesc pentru aprecieri, cam putine ore de conducere faceti . In ce tara si cu ce masina da-ti examen?

Unknown spunea...

in Mumbai,India .prima zi am fost pe Hyundai Santro...iar azi si ieri pe Tata Indica...mai au si Maruti Esteem...deci condusul e pe stanga si traficul e la el acasa aici(nu cum e in Brasov-eu de loc sunt din Brasov-dar poate a devenit :) ).Din prima zi am condus ca am insistat eu(ca miam zis ca nus destule jumatati de ora de practica)

victor del corco spunea...

Interesant, esti stabilita in India sau este doar temporar?

Unknown spunea...

cine stie?!?...sunt deja de 3ani si jumatate aici de aceea m-am decis sa dau de carnet..si dupa o luna pot sa dau de cel international.......dar o sa mai vad,mai intai sa il iau pe asta...si mai dau acum in acelasi timp pt motor si am cazut de 2 ori(a doua oara e mai grav)Pulzer de 140Kg e greu sal tin cand stau...de mers pot merge cu el in linie dreapta...la curbe e alta poveste...poti ajuta?

victor del corco spunea...

Din pacate nici eu nu stiu sa merg pe motocicleta, mi-e frica, eu sunt mic de statura si nu cred ca o pot tine in curba.Alege o motocicleta mai usoara si exerseaza. Cat te costa? Merita?

Unknown spunea...

nu e scoala pt motociclete...ei te ajuta sa bagi dosarul pt carnet...de invatat inveti cu prietenii.......asta fac acum caut ceva mai usor...hahahah...scooter nu prea miar placea cu toate ca e unul nou acum cu comenzi ca la bicicleta(la ghidon toate)sa vedem la ce concluzie ajung....

Anonim spunea...

ufff,tot ce pot sa va zic este sa va dea dumnezeu sanatate ptr ca explicati atat de frumos si ca aveti blogul asta .ma ajuta foarte mult sa sintetizez si sa-mi imprim ideile aplicate la condus (sunt emotionata cand conduc,am avut patru sedinte pana acum,iar instructorul m-a bommbardat atat de mult numai cu comenzi ca am ajuns sa fac cum zice el,fara sa gandesc de ce fac asta,adca sa fac o corelare intre ce am invatat si practica).tineti-o tot asa!