luni, 14 aprilie 2008

Ce m-a enervat astazi

Eram in timpul orei de conducere cu o doamna la volan, asteptam la STOP sa facem dreapta si cand vroiam sa plecam masina se ducea putin in spate, mergeam o jumatate de metru ne opream, cand sa plecam iar se duce masina in spate putin, moment in care aud din spate un disperat ca tipa la noi si incepe sa injure sa ma faca in toate felurile. Era o dacie papuc veche cu numere de Galati si idiotul din dreapta deschisese geamul si tipa intruna. In situatia in care masina se duce in spate la plecarea de pe loc eu nu intervin imediat, las cursantul sa invete ce are de facut si cum in Brasov majoritatea intersectiilor sunt in rampa va dati seama ce de clacsoane si injuraturi iau, pana acum nimeni nu a scos capul pe geam si nu a facut vreunul asa urat cum facea galateanul.
Cred ca daca aveam pistol scapam lumea de un idiot. "Unii traiesc doar pentru ca este ilegal sa fie impuscati"

2 comentarii:

Anonim spunea...

Ceva asemanator am patit eu in Bucuresti, tot cu un sofer de Dacie papuc, care era foarte atacat de ce am oprit la o intersectie sa ne asiguram. Eu fiind la volan in masina pe care scria mare SCOALA, bineinteles in timpul orelor de condus... :) Mama lor, de parca s-au nascut experti!

vio28 spunea...

Asa se intampla peste tot, chiar si in IASI asa ca nu va mai mirati romanul a pasit in secolul vitezei dar si al intolerantei in acelasi timp.toate bune!