marți, 8 aprilie 2008

Bord Logan

12 comentarii:

Anonim spunea...

Loganul asta e diesel sau mi se pare mie? Ai omis rezistenta.... :) Alea bune, misto blog!

victor del corco spunea...

Loganul este pe benzina, bordul este identic cu cel diesel, ar fi trebuit sa spun ca martorul luminos cu arculet este pentru bujiile incandescente la motoarele diesel

Anonim spunea...

BUna!As dori sa va rog sa prezentati si ce se afla sub capota unui logan, la noi in oras la traseu este cand te intreaba. multumesc

victor del corco spunea...

Sa inteleg ca la voi la traseu examinatorii intreaba ce e sub capota motorului? DACA ESTE ASA VOI INCERCA SA FILMEZ MOTORUL.

Anonim spunea...

Multumesc, la noi examinatorii deschid capota si intreaba una alta...plus ca la traseu daca nu sunt siguri ca ai apasat frana intervin si te pica...Multumesc din nou, buna treaba cu siteu asta

Anonim spunea...

Un sfat as avea pentru tine domnule instructor. Cand este faza lunga in functiune este mai bine sa treci pe scurta si apoi sa stingi toate luminile. Se simte ca merge mai greu comutatorul cand este pe lunga. Eu am avut probleme cu blocul de lumini din cauza asta si este pacat sa invete elevul asa pentru ca pot aparea probleme.

victor del corco spunea...

Asa este, a fost o scapare din partea mea.

Anonim spunea...

si despre reglarea oglinzilor nu spuneti nimic?

victor del corco spunea...

Exista deja articolul "Unghiul mort", citeste acest articol si daca mai ai nelamuriri scrie-mi.

Anonim spunea...

Buna! O ideie foarte buna filmuletul deoarece eu incep scoala de soferi pe un logan si prefer sa ma duc cu aceste notiuni gata invatate :) Multumesc!

victor del corco spunea...

Cu placere.

Anonim spunea...

super tare site-u ... felicitari ... io mai am cateava ore shi termin scoala shi de la instructoru cu care fac nam inteles nimik cand mia prezentat bordu... dar lam invatat acum ... multumesc