marți, 7 iunie 2011

Trasee interzise pentru scoala de soferi

In Brasov , politia rutiera a interzis accesul autovehiculelor scoala pe urmatoarele drumuri publice:
DN 1- Brasov-Predeal;
DN 1E- Brasov-Poiana Brasov;
in municipiul Brasov zona centrala cuprinsa intre strazile: Muresenilor, Poarta Schei, Nicolae Balcescu, Castelului, Eroilor. Deasemenea se interzice accesul autovehiculelor scoala pe strada Sitei si Mihai Viteazu intre Aula Universitatii si giratoriul de la transformator.
In aceste zone si pe aceste strazi nu se mai pot efectua ore de pregatire practica precum si examinarea candidatilor in vederea obtinerii permisului de conducere.
Astfel incepatorii au scapat de unul din cele mai grele trasee de examen : Sitei-Mihai Viteazu.

9 comentarii:

Alin Mihai spunea...

Cand am dat eu, a fost foarte ok pe Mihai Viteazu. Nu e chiar un traseu foarte greu ...



Alin Jehac :)

victor del corco spunea...

Pentru meseriasi nu e greu, dar pentru amaratii care nu prea le au cu condusul?

Alin Mihai spunea...

da .. .dar nici sa ia permisu si sa fie pericol public nu e o solutie .. Veneam de la bariera din Tractoru , ( adica de pe Independentei ) si vroiam sa urc pe pod si sa merg catre Grivitei. O blonda cu un "mertan" a gresit iesirea de pe pod, a calcat dubla linie continua, a taiat calea la 2 camioane, era sa intre in mine, eu asteptand intrarea pe pod si, nici macar nu s-a oprit + viteza ca abia a reusit sa ia curba si intrarea pe interzis .

Anonim spunea...

Buna ziua.Am o intrebare:din ce data a fost interzis accesul pe traseul Mihai Viteazul-Sitei?pentru ca eu astazi am facut o sedinta de conducere exact pe traseul mentionat.Sa nu aibe habar instructorul meu de asta?Mentionez ca nu am facut scoala de soferi la dvs.

victor del corco spunea...

In data de 7 iunie am primit pe mail o adresa de la serviciul examinari, adresa era semnata de politia rutiera in data de 25 mai.
Daca instrucctorul tau este independent atunci s-ar putea sa nu stie, dar ise poate suspenda autorizatia.

Anonim spunea...

Multumesc pentru raspuns.Intr-adevar ,instructorul meu este independent,poate asta e motivul pentru care el nu este in cunostiinta de cauza.Bata tuturor celor care vor sustine examenul pentru traseu saptamana ce vine.Si felicitari dvs,domnule autor al blog-ului acesta pentru ca intr-adevar ne prinde bine,noua celor care vrem sa devenim viitori soferi

victor del corco spunea...

Multumesc pentru aprecieri, dar toate astea ar fi trebuit sa vi le spuna instructorul vostru, pentru asta este platit.

Anonim spunea...

Hmm.Eu una se pare ca nu am avut un instructor atat de bun:(((( si nu va mai zic ca m-a costat scoala de soferi o gramada de bani plus ore suplimentare(dar pana la urma nu asta problema cea mare),insa am realizat ,dupa ce am picat prima oara la traseu ca ceva nu este in regula.. Nu am avut probleme in timpul orelor de conducere,am ajuns sa simt ca stapanesc si masina,insa al meu domn instructor m-a bagat un pic in ceata.La plecarea de pe loc,dupa ce mi reglez scaunul,oglinziile ,centura pusa,apas pedala de ambreaj pana la fund ,scot masina pe liber,o bag in viteza 1 si pornesc motoru la masina,trag frana de mana .. plec.. Ei,ieri am facut 2 ore de conducere si dau sa plec asa. instr imi zice:cand te-am invatat eu pe tine sa pleci asa? ca trebuie sa scoti pe liber ,pornesti motorul masinii,bagi in antaia ,tragi frana de mana si pleci.. Eu va zic cu toata sinceritatea ca asa am plecat vreo 34 de ore de conducere,acuma s-a sucit domnul instructor ,binenteles ca eu m-am mai documentat si eu si exact ultima varianta stiu ca e cea corecta.Cand i-am spus instr ca asa se face plecarea de pe loc in modul cel mai corect ,el ce mi spune: pe tine te-a zapacit internetul... pe ce sit uri te tot uiti,ca te-a dat peste cap..HMMM Ma abtin sa dau numele instructorului,ca nu e frumos.. insa grija mare inainte de a alege instructorul auto,pentru ca eu se pare ca am ales,pana am cules:)))Multumesc pentru ca m-ati ascultat

victor del corco spunea...

Si eu imi invat cursantii sa porneasca motorul cu ambreiajul apasat si schimbatorul pe liber, apoi sa bage a 1-a sa lase frana, sa semnalizeze, sa se asigure si dupa aceea sa faca plecarea de pe loc.