marți, 18 decembrie 2007

Femeile, conducatori auto?

Raspunsul este DA. Dupa o experienta de 3 ani si foarte multe femei scolarizate am ajuns la concluzia ca femeile conduc mai bine decat barbatii. Conditia este ca in primele sedinte de conducere instructorul nu trebuie sa streseze sau sa terorizeze cursanta cu plecarea de pe loc, cu schimbatul vitezelor, cu condusul in trafic intens in oras. In primele 10 ore eu ies in afara orasului pe o strada fara trafic, fara intersectii, fara treceri pentru pietoni, iar cursanta nu trebuie decat sa tina directia si acceleratia ca masina sa mearga constant, restul fac eu, apoi o invat sa schimbe vitezele, sa opreasca, sa plece de pe loc si cand emotiile, teama si stresul dispar intram in trafic in oras. Metoda asta face minuni, 9 din 10 femei invata sa conduca perfect si iau permisul din prima. Prima lectie virajul la dreapta pe verde intermitent: reduceti viteza si introduceti in treapta a 2-a,asigurati-va la trecerea de pietoni si apoi la masinile care vin din stanga, acordati prioritate tuturor participantilor la trafic care trec pe verde prin intersectie dupa care va continuati deplasarea.

4 comentarii:

Anonim spunea...

Frumos, chiar mi-a placut :)

EnskoN. spunea...

Buna ziua,
stiu ca postarea dvs este veche si nici macar nu stiu daca voi primi un raspuns.
mi-a placut foarte mult felul in care procedati cu cursantele pentru a le face sa aiba incredere in ele insele. instructorul meu m-a scos la prima lectie in oras in mijlocul semafoarelor, semnalelor STOP, treceri de pietoni si toate celelalte si ce ma deranjeaza cel mai tare este ca tipa in momentul in care gresesc, desi i-am spus ca asta ma streseaza si mai mult. am deja 11 ore de conducere, dar numai cand ma gandesc ca se apropie o noua ora intru in panica. sunt intr-o tara straina si realmente am nevoie de carnet pt a ma putea misca. aici transportul in comun este ca si inexistent, iar strazile sunt uneori atat de inguste (ca prin orasele cetate) si sunt multe pante si curbe...nu e simplu deloc.
ma doare. la sala nu am avit nici o greseala, 30 de raspunsuri corecte din 30 de intrebari. nu sunt o idioata, inteleg cand mi se explica. ce fac fara greseala este parcarea laterala si mersul inapoi. in rest...ma mananca ambreiajul.
ma bucur ca am descoperit blogul dvs. sper sa ma ajute mai mult decat instructorul meu care prima data ma lasa sa gresesc, apoi tipa si abia apoi imi spune ce trebuia sa fac, cand eu deja sunt in panica. de exemplu, nu mi-a explicat nimic despre depasire dar radea ca nu sunt in stare sa depasesc un triciclu.....e groaznic!
toate cele bune.

victor del corco spunea...

Eu zic sa-ti iei banii inapoi si sa cauti alt instructor.

EnskoN. spunea...

Buna idee! o iau in calcul.
multumesc pentru raspuns.