miercuri, 7 iulie 2010

Scoala de soferi in Brasov-sedinte de conducere

Am si eu o intrebare pentru incepatori: cum au decurs orele de pregatire la scoala de soferi prin Bucuresti? Eu am fost in Bucuresti( zona Aurel Vlaicu) duminica si luni, totul a fost perfect duminica, o placere sa conduci, dar luni am ramas consternat de trafic, am facut 1 km intr-o jumatate de ora.

In Brasov majoritatea intersectiilor mari sunt giratorii, iar in intersectiile semaforizate avem 2 semafoare, unul pentru inainte si altul pentru stanga, iar pentru dreapata avem bretea sau verde intermitent.
Eu fac ore de conducere de la 9 la 18 si nu prind un semafor mai mult de 2 ori indiferent de zona. Cursantii mei merg frecvent cu treapta 4 cu 50 km/h, de aceea intreb incepatorii din Bucuresti ce fac efectiv in orele de conducere?

Vreau sa vedeti cum sunt marcate si semnalizate cateva strazi in Brasov si cat de lejer este traficul, nu pierdem timpul in intersectii, se circula fluent. Scoala de soferi trebuie sa fie mai mult decat mersul in coloana cu treapta 1 sau 2 ca in Bucuresti.

6 comentarii:

Bogdan spunea...

Am facut scoala in Bucuresti si este adevarat: se sta foarte mult in coloana. Cu siguranta ca exista si alternative, dar aceastea au legatura directa cu momentul zilei in care se face practica si cu disponibilitatea instructorului de a gasi un traseu mai putin aglomerat.

Mica spunea...

Si eu am facut scoala de soferi in Bucuresti acum 3 ani si nu mi s-a parut ingrozitor. Instructorul alegea diverse trasee, evitam orele de varf si zonele super aglomerate. A mers totul chiar foarte bine. Din pacate din motive personale nu am sustinut examenul atunci si am reinceput anul acesta, in Ploiesti, unde am fost surprinsa cat de aglomerat este traficul. Si tot din pacate nu am avut noroc de un instructor foarte bun, ci de unul nervos, impulsiv, care tipa, nu explica, si se comporta ca si cand, la a 3a, a 4a sedinta, sunt la examen si ar trebui sa stiu deja totul.
Apreciez cu atat mai mult blogul dvs. si explicatiile clare care ma ajuta sa imi mai clarific unele probleme.
Felicitari, instructorii care sa te faca sa mergi cu placere la orele de condus sunt mai rari!

victor del corco spunea...

In Brasov au marit limita de viteza de la 50 la 60 km/h, iar la intrarile in oras limita este 70 km/h datorita strazilor si intersectiilor foarte bine sistematizate.

Alin spunea...

E o placere sa circuli in Brasov. Momentan sunt incepator dar merg la 55 km.

GeminiGirl spunea...

Dn Victor nu vreti sa stiti... Nu stiu daca ma mai tineti minte (Iulia), insa de curand m-am mutat (temporar) in Bucuresti. E dezastru! Ce sa tina cineva banda, sau sa fie mai indulgent cu tine ca esti incepator. asta ca sa nu mai vorbesc de modul total anapoda in care sunt organizate strazile... In fine, ce vroiam sa va spun, si aici am sa fiu sincera desi probabil ma veti certa: am facut multe drumuri de bucuresti si nu numai, inclusiv drumuri in afara brasovului, sper alte localitati, insa in bucuresti mi-e si frica sa conduc sincer. sunt prea nebuni... si nu inteleg nimic din infrastructura..

victor del corco spunea...

Draga Iulia, cum sa nu te tin minte, stiu cum e in Bucuresti, dar nu trebuie sa te lasi, mergi cuminte pe banda 1, sau in functie de directie alegi o banda, cu multa rabdare o sa te descurci.