Aceste servicii se adreseaza posesorilor de permis care doresc sa stie ultimele modificari legislative in domeniu precum si improspatarea cunostintelor legislative. Deasemenea efectuam ore de perfectionare in conducere in diferite circumstante( conducere de noapte, trafic in afara localitatilor, traseu montan sau conditii meteo nefavorabile).
Pentru angajatorii care doresc evaluarea angajatilor oferim un serviciu de stabilre a competentelor atat teoretice cat si practice inainte de angajare. Astfel candidatii primesc calificative in ceea ce priveste cunostintele teoretice cat si aptitudinile practice de conducator auto. Sunt persoane care au permis de 10 ani , dar nu au condus niciodata, cum poate angajatorul sa ofere o masina de serviciu fara sa cunoasca aptitudinile candidatului. In cazul unui accident din vina conducatorului creste polita RCA, iar imobilizarea autovehiculului in service inseamna costuri suplimentare.
Economia de combustibil este esentiala in conditiile actuale, stilul de conducere preventiv-defensiv determina reducerea consumului de combustibil.
Politetea rutiere este o notiune uitata de conducatorii auto, stiu ca toata lumea se grabeste, dar mai bine plecam cu 15 minute mai devreme si ne planificam programul si traseul pentru evitarea stresului.
Principala cauza generatoare de accidente este VITEZA excesiva sau neadaptata, aici este cheia, mentinand o viteza redusa si chiar reducand viteza ori de cate ori anticipam un pericol putem evita o situatie critica chiar si atunci cand noi nu avem nicio vina.
Orele de perfectionare practica se desfasoara atat cu masina clientului cat si cu masinile cu dubla comanda de scoala.
Predarea cunostintelor teoretice se poate desfasura si la sediul beneficiarului in afara orelor de program pentru a nu perturba activitatea .
Structura cursului:
1. Legislatie rutiera.
1.1. Semnalizare rutiera
1.1.1. Ordinea de respectare a semnalizarii rutiere;
1.1.2. Semnalele politistului;
1.1.3. Semnalele speciale de avertizare luminoase sau sonore;
1.1.4. Semnalizarea temporara;
1.1.5. Semnalizarea luminoasa;
1.1.6. Indicatoare;
1.1.7. Marcaje;
1.1.8. Reguli de circulatie.
1.2. Viteze maxim admise
1.3. Depasirea, oprirea, stationarea, intoarcerea si mersul cu spatele.
1.4. Circulatia pe autostrazi.
1.5. Obligatii in caz de accident.
2. Cunoasterea autovehiculului.
2.1. Motorul
2.1.1. MAS
2.1.2. MAC
2.1.3. Caracteristicile motorului: putere si tractiune
2.1.4. Verificarea uleiului, lichidului de racire, lichidului de frana
2.2. Cunoasterea bordului-martori luminosi
2.3. Sistemul de franare
2.4. Dinamica
3. Conducerea economica.
4. Conduita preventiva.
5. Proba practica.
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
3 comentarii:
Va salut cu mare respect si apreciez foarte mult acest blog pentru ca e de mare folos si m-a facut sa inteleg foarte multe lucruri.V-as deranja cu o intrebare de chestionar ,la care credeam ca am raspuns bine dar s-a dovedit ca am gresit :). chiar de pe incepator.ro:
Care este viteza maxima legala cu care se deplaseaza o autotilitara maxima autorizata 2,5t pe autostrada:
a.90km/h
b.110km/h
c.130km/h
Eu am pust b ,deoarece acesta este aproape ca un 'camion' dar raspunsul era c.Chiar nu stiu de ce?
Multumesc anticipat.
OFA
In categoria B intra orice autovehicul cu masa totala maxim autorizata mai mica de 3,5 tone, iclusiv autoutilitare, deci ideea cu aproape un camion e ca si cum ai spune ca o femeie e aproape gravida. Intrebarea este facuta special sa gresiti si sa va puneti intrebari apoi sa invatati din lege categoriile de autovehicule.
Multumesc mult pentru raspuns si explicatie:)
OFA
Trimiteți un comentariu