vineri, 19 martie 2010

Modificari examen auto in Brasov

S-a schimbat modalitatea de programare la examenul pentru permis: inainte sa facea poza digitala si primeai o programare pentru traseu in ziua in care avea scoala examen dupa care puteai sa dai sala in orice zi pana la traseu, acum se face poza digitala si nu mai primesti programarea la traseu decat daca dai sala. Sala si programarea la treaseu trebuie sa fie cu cel putin 7 zile inainte de ziua in care are scoala examen.Poti sa faci poza, sa dai sala si sa primesti programare la traseu in aceeasi zi cu conditia sa fie cu cel putin 7 zile inainte de ziua in cate are scoala programat examen.

duminică, 7 martie 2010

Servicii de perfectionare si evaluare pentru conducatorii auto

Aceste servicii se adreseaza posesorilor de permis care doresc sa stie ultimele modificari legislative in domeniu precum si improspatarea cunostintelor legislative. Deasemenea efectuam ore de perfectionare in conducere in diferite circumstante( conducere de noapte, trafic in afara localitatilor, traseu montan sau conditii meteo nefavorabile).
Pentru angajatorii care doresc evaluarea angajatilor oferim un serviciu de stabilre a competentelor atat teoretice cat si practice inainte de angajare. Astfel candidatii primesc calificative in ceea ce priveste cunostintele teoretice cat si aptitudinile practice de conducator auto. Sunt persoane care au permis de 10 ani , dar nu au condus niciodata, cum poate angajatorul sa ofere o masina de serviciu fara sa cunoasca aptitudinile candidatului. In cazul unui accident din vina conducatorului creste polita RCA, iar imobilizarea autovehiculului in service inseamna costuri suplimentare.
Economia de combustibil este esentiala in conditiile actuale, stilul de conducere preventiv-defensiv determina reducerea consumului de combustibil.
Politetea rutiere este o notiune uitata de conducatorii auto, stiu ca toata lumea se grabeste, dar mai bine plecam cu 15 minute mai devreme si ne planificam programul si traseul pentru evitarea stresului.
Principala cauza generatoare de accidente este VITEZA excesiva sau neadaptata, aici este cheia, mentinand o viteza redusa si chiar reducand viteza ori de cate ori anticipam un pericol putem evita o situatie critica chiar si atunci cand noi nu avem nicio vina.
Orele de perfectionare practica se desfasoara atat cu masina clientului cat si cu masinile cu dubla comanda de scoala.
Predarea cunostintelor teoretice se poate desfasura si la sediul beneficiarului in afara orelor de program pentru a nu perturba activitatea .
Structura cursului:
1. Legislatie rutiera.
1.1. Semnalizare rutiera
1.1.1. Ordinea de respectare a semnalizarii rutiere;
1.1.2. Semnalele politistului;
1.1.3. Semnalele speciale de avertizare luminoase sau sonore;
1.1.4. Semnalizarea temporara;
1.1.5. Semnalizarea luminoasa;
1.1.6. Indicatoare;
1.1.7. Marcaje;
1.1.8. Reguli de circulatie.

1.2. Viteze maxim admise
1.3. Depasirea, oprirea, stationarea, intoarcerea si mersul cu spatele.
1.4. Circulatia pe autostrazi.
1.5. Obligatii in caz de accident.

2. Cunoasterea autovehiculului.
2.1. Motorul
2.1.1. MAS
2.1.2. MAC
2.1.3. Caracteristicile motorului: putere si tractiune
2.1.4. Verificarea uleiului, lichidului de racire, lichidului de frana

2.2. Cunoasterea bordului-martori luminosi
2.3. Sistemul de franare
2.4. Dinamica

3. Conducerea economica.
4. Conduita preventiva.
5. Proba practica.